«Лікбез» Секрет вигоди, або про те як дійсно заощадити Ваші гроші при виборі поролонового клею! Від Експертів в меблевих клеях
Як Ви знаєте, один з основних показників при виборі матеріалів для виробництва є ціна. Вартість матеріалів, звичайно ж, прямо впливає на собівартість і подальше ціноутворення виробленої продукції
– Але не завжди Дешевше означає Вигідніше!
Так, всі ми знаємо, що занадто дешеві матеріали тягнуть за собою втрату якості продукції, можливі рекламації, зниження терміну гарантії або втрату найважливішого – Репутації компанії. На такий випадок є приказка «Скупий платить двічі» і тут все логічно. Але ми не про це!
– Що, якщо ми доведемо, що можна знизити витрати без втрати якості, а в деяких випадках навіть отримати можливість поліпшити якість без переплати?
Без припущень, тільки цифри!
Розберемо реальний приклад:
Фабрика планує визначити, який клей буде для неї більш вигідним:
Клей №1 (на негорючому розчиннику) – вартість 2,65 USD за 1 кг, Щільність – 1,2 г / см3
Клей №2 (на горючому розчиннику) – вартість 3,10 USD за 1 кг, Щільність – 0,85 г / см3
Сухий залишок у %, в’язкість клею (Плинність клею) – ідентичні
На перший погляд все очевидно – ціна за 1 КГ на 17% дешевше, % Сухого залишку ідентичні, що тут ще думати ?! Звичайно, Клей №1
Відразу обмовимося, показники вище, можна взяти з Характеристик клею (TDS)
Довіряйте тільки офіційним документам
– Трохи математики і фізики. Про показники:
В’язкість клею (Плинність клею):
При однаковому обладнанні (клейовий пістолет з форсункою) і однаковому працівнику (людський фактор неймовірно важливий, різні люди – наносять клей по-різному), за витрату клею буде відповідати тільки показник в’язкості клею, чим показник вище – тим клей густіший і навпаки, чим показник нижче – тим клей більш рідкий. В даному випадку витрата – однакова
Сухий залишок (%):
Клейкі речовини, що залишаються на виробі і здійснюють адгезію, як ми знаємо розчинник повністю випаровується. В даному випадку % сухого залишку – однаковий
Щільність (г / см3):
Фізична величина, яка визначається, як відношення маси тіла до займаного цим тілом об’єму
– Повернімося до прикладу. Адже не все так просто, у всіх випадках потрібно рахувати!
Так як клей – це рідка речовина, а величина рідини є об’єм, для прорахунку економічної доцільності, ПРАВИЛЬНО переводити вартість за 1КГ в вартість за 1Л, для цього використовуємо показник Щільності
Формула проста:
Вартість за 1Л = Вартість за 1 КГ * Щільність
Отримуємо такі цифри:
Клей №1 (на негорючому розчиннику): 2,65 USD за 1 КГ * 1,2 г / см3 = 3,18 USD за 1Л
Клей №2 (на горючому розчиннику): 3,10 USD за 1 КГ * 0,85 г / см3 = 2,635 USD за 1Л
– Що це означає?
Те, що при очевидній ціновій перевазі Клей №1 за 1КГ перед Клеєм №2, при простих розрахунках, ми тепер бачимо, що ціна за 1Л Клея №2 є дешевше на 20%
– Як це можливо? Клей купується і списується в кілограмах?
Це вірно, але є одне «АЛЕ», 1 КГ Клея №1 (щільність 1,2 г / см3) має обсяг 0,833 Л, а 1 КГ Клея №2 (щільність 0,85 г / см3) має обсяг 1.18 Л. При однаковій витраті (однакова в’язкість, обладнання, працівник) відповідно 1 КГ Клея №2, вистачить на більшу кількість виробів.
При зміні, на виробництві, виду клею по щільності, як в даному випадку, обов’язково потрібно коригувати норму списання в КГ на 40% в меншу сторону
– Наша Експертна думка:
При виборі клею потрібно не залишати без уваги його Характеристики і знати, що означають ці параметри. У реаліях нашого ринку, різниця в ціні може становити ще більший %. Враховуючи таку постійну економію, з’являється можливість вкладати зекономлені кошти на вдосконалення свого виробництва, системи вентиляції і т.д.
Або просто отримувати більш конкурентне ціноутворення своєї продукції
Бонус для Вас!
У деяких випадках, через істотну різницю в ціні, за ті самі грощі, Ви навіть можете купувати преміальні горючі клеї з сухим залишком більше 50% (краща Адгезія), які більш економічні (високі показники в’язкості), більш екологічні (менше % розчинника і сам розчинник безпечніший, Див. статтю нижче) і на додаток – це клеї, які потрібно наносити тільки на одну сторону.
З турботою до Вашого бізнесу
команда Rolltex